pitanje

ODGOVORI
  • Avatar
    Prof Dr Branka Nikoli?
    27.09.2011. | 08:12:15
    Citat:

    Jos nisam dobila... Imam bolove u ledjima i naduven mi je i tvrd donji dio stomaka. Radila sam test za trudnocu negativan je .

    malamala

    Ako imate bolove , a kasni menstruacija, obavezno se javite ginekologu.

    kada se iskljuci trudnoca, upala, ili postojanje ciste na jajniku.... a i dalje ne dobijate menstruaciju, ginekolog  zna sta  je sledeci korak i  dace Vam terapiju da izazove menstruaciju.

    Prof Dr Branka Nikolic

    citiraj
  • Avatar
    niksal
    29.09.2011. | 12:12:30
    Citat:

    malamala Ako imate bolove , a kasni menstruacija, obavezno se javite ginekologu. kada se iskljuci trudnoca, upala, ili postojanje ciste na jajniku.... a i dalje ne dobijate menstruaciju, ginekolog  zna sta  je sledeci korak i  dace Vam terapiju da izazove menstruaciju. Prof Dr Branka Nikolic

    poslednji ciklus sam imala 17.09.2011.

    28.09.2011 sam imala nezasticen odnos i posle 20 min popila sam tabletu escapelle

    interesujeme da li su mi bili plodni dani i da li sam dobro postupila tj.da li da ocekujem neku reakciju

    posto sam se bas uznemirila

    unapred hvala

    citiraj
  • Avatar
    niksal
    29.09.2011. | 12:15:27
    Citat:

    malamala Ako imate bolove , a kasni menstruacija, obavezno se javite ginekologu. kada se iskljuci trudnoca, upala, ili postojanje ciste na jajniku.... a i dalje ne dobijate menstruaciju, ginekolog  zna sta  je sledeci korak i  dace Vam terapiju da izazove menstruaciju. Prof Dr Branka Nikolic

    poslednji ciklus sam imala 17.09.2011.

    28.09.2011 sam imala nezasticen odnos i posle 20 min popila sam tabletu escapelle

    interesujeme da li su mi bili plodni dani i da li sam dobro postupila tj.da li da ocekujem neku reakciju

    posto sam se bas uznemirila

    unapred hvala

    citiraj
  • Avatar
    Prof Dr Branka Nikoli?
    30.09.2011. | 07:24:51
    Citat:

    poslednji ciklus sam imala 17.09.2011. 28.09.2011 sam imala nezasticen odnos i posle 20 min popila sam tabletu escapelle interesujeme da li su mi bili plodni dani i da li sam dobro postupila tj.da li da ocekujem neku reakciju posto sam se bas uznemirila unapred hvala

    niksal

     

    niksal

    Odnos ste imali 12. dana ciklusa . Ako imate uredne cikluse na 28-30 dana, ovulacija se desava izmedju 11-14 dana ciklusa ( +/- 1 dan), a to su dani visokog rizika za nezeljenu trudnocu.

    Ako do ovulacije jos nije doslo ( ne znam koliko dana Vam traju ciklusi), tableta ce  moci da deluje efikasno u smislu  sprecavanja ovulacije ( uzeli ste je  u toku prvih 24h sto  obezbedjuje najvecu efikasnost).

    Ako je do ovulacije vec doslo,  hormon koji je  u sastavu tablete delovace na  smanjenje pokretljivosti spermatozoida i tako  mogucnost da se priblizi jajnoj celiji svesti na minimum.

    Ako imate jos neke nedoumice , javite se.

    srdacno

    Prof Dr Branka Nikolic

    citiraj
  • Avatar
    jovana122
    04.10.2011. | 13:13:46

    Dobar dan doktorka! Evo mene opet posle nekog vremena :) Posto sam popila escapelle pilulu pre 2 i po meseca,zanima me da li je smem opet popiti za nekoliko dana i koliko cesto ona sme da se upotrebljava? Unapred zahvalna.

    citiraj
  • Avatar
    Prof Dr Branka Nikoli?
    05.10.2011. | 12:06:13
    Citat:

    Dobar dan doktorka! Evo mene opet posle nekog vremena :) Posto sam popila escapelle pilulu pre 2 i po meseca,zanima me da li je smem opet popiti za nekoliko dana i koliko cesto ona sme da se upotrebljava? Unapred zahvalna.

    jovana122

    Pilula je namenjena za hitnu kontracepciju, a to znaci :

    -nakon nezasticenog odnosa

    -kada "zakaze" kontracepcija koju koristite ( pukne kondom...zaboravite da uzmete tri kontraceptivne pilule....)

    ** Ako planirate da za par dana imate seksualni odnos , zasto  Vas decko ne bi koristio prezervativ ( kondom) .

    U "moru" bakterija i virusa koji mutiraju, to je uvek  dobra prevencija i od mogucih infekcija, a , naravno i od nezeljene trudnoce.

    *** Ako iz, Vama znanih razloga, necete da koristite nijedan vid kontracepcije  i ostaje Vam samo pilula za hitnu kontracepciju, mozete da je upotrebite .

    U toku godine, ovu vrstu kontracepcije, ne bi trebalo koristiti kao rutinsku kontracepciju. 2-3 puta  godisnje je  prihvatljiv  je maksimum.

    srdacno

    Prof Dr Branka Nikolic

    citiraj
  • Avatar
    Maleficus
    14.10.2011. | 20:13:46

    Doktorka, 

     

    poslednju menstruaciju sam dobila 15. septembra.

    ciklus mi traje uglavnom od 30-35 dana najvise.

    pre 2 dana sam s deckom pri odnosu krenuli 2-3 minuta bez kondoma, ali smo odmah potom stavili i pre nego sto je svrsio je cak i izvadio svoj polni organ (iako je imao kondom).

    da li postoji ikakva mogucnost trudnoce?

    citiraj
  • Avatar
    Prof Dr Branka Nikoli?
    16.10.2011. | 13:20:46
    Citat:

    Doktorka,    poslednju menstruaciju sam dobila 15. septembra. ciklus mi traje uglavnom od 30-35 dana najvise. pre 2 dana sam s deckom pri odnosu krenuli 2-3 minuta bez kondoma, ali smo odmah potom stavili i pre nego sto je svrsio je cak i izvadio svoj polni organ (iako je imao kondom). da li postoji ikakva mogucnost trudnoce?

    Maleficus

     Obzirom na datum poslednje menstruacije i to da  ste odnos imali 29/ 30. dana ciklusa , mislim da nemate razloga da brinete.

    iz Vaseg maila nisam razumela  da li ste uzeli pilulu za hitnu kontracepciju ili ne....

    Inace, u toku odnosa se i pre ejakulacije oslobadja odredjen ( manji) broj spermatozoida koji su pokretni i prezivljavaju  do 72h nakon oslobadjanja. ** Zato se  ni prekinuti snosaj ( coitus interruptus) ne smatra bezbednim.

    srdacno

    Prof Dr Branka Nikolic

    citiraj
  • Avatar
    jovana122
    30.10.2011. | 17:42:10

    U toku seksa napravili smo pauzu da vidimo je li kondom pukao,medjutim na kondomu je bilo malo krvi. Imala sam menstruaciju pre 2 nedelje i imam problema sa sekretom(t.j.nisam nikad vlazna koliko treba) Uglavnom,sta bi to moglo biti po Vasoj pretpostavki doktrorka? Unapred zahvalna.

    citiraj
  • Avatar
    Prof Dr Branka Nikoli?
    31.10.2011. | 08:16:59
    Citat:

    U toku seksa napravili smo pauzu da vidimo je li kondom pukao,medjutim na kondomu je bilo malo krvi. Imala sam menstruaciju pre 2 nedelje i imam problema sa sekretom(t.j.nisam nikad vlazna koliko treba) Uglavnom,sta bi to moglo biti po Vasoj pretpostavki doktrorka? Unapred zahvalna.

    jovana122

    Nekada  hronicna ( dugotrajna) upala sluzokoze vagine i /ili  grlica , mogu da daju suvocu vagine, posebno kada se radi o gljivicnoj infekciji ( kandida).

    Da biste to utvrdili potrebno je da uradite pregled vaginalnog i cervikalnog brisa i da koristite  terapiju  ako je ginekolog utvrdi da je potrebno.

    *** Krv na kondomu moze biti posledica  oskudnog krvarenja sa povrsine grlica ako je u pitanju hronicna upala ili neka promena ( ranica...) na grlicu., ali moze biti i trag od oskudnog krvarenja iz materice koje moze da se pojavi u vreme ovulacije.

    Obavezno se javite svom ginekologu.

    Srdacno

    Prof dr Branka Nikolic

    citiraj